maanantai 1. elokuuta 2016

Elokuun alku

Edellisestä kirjoituksesta on vierähtänyt yli kuukausi aikaa. Tänä aikana olen viettänyt kesälomani ja arki on tänään palannut taas kuvioihin. Tykkään kyllä arjestakin, vaikka ei käy kieltäminen, etteikö aikatauluton lomailu olisi houkuttanut huomattavasti pidempään. 

VLCD jatkuu edelleen, tosin osan ateriakorvikkeista olen vähentänyt pois ja korvannut ns. oikealla ruoalla. Tiedostan, etten voi lopun ikääni elellä erilaisilla korvikkeilla ja tarkoituksenani on hiljalleen palailla kokonaan ns. oikean (eli ei entisenlaisen, niiltä ajoilta kun vain lihoin..) ruoan pariin. Tällä hetkellä käytän päivässä 3 ateriankorviketta (aamupala, välipala, iltapala), lounaan ja päivällisen syön ns. tavallista ruokaa. Tarkkailen päivittäisiä kaloreitani, että pysyttelen kutakuinkin vielä siellä VLCD:n kaloreissa. Ihan niin pilkun tarkka en enää ole kuin aloittaessani - joinain päivinä kalorit ovat voineet jnkv ylittyä. Joinain päivinä olen syönyt ns. oikeaa ruokaa enemmän kuin 2 kertaa ja vastaavasti niitä korvikkeita vähemmän. Alkoholittomalla linjalla menen edelleen. Liikunnasta olen innostunut jotenkin ihan täysin. Sen suhteen olen rikkonut rajojani tämän kesän aikana jo useasti.

Painoni putoaa siis edelleen. Nyt painonpudotus on n. 45 kg. Olen joutunut luopumaan lukuisista vaatteistani. Joitain "välivaihevaatteita" on ollut pakko hankkia myös tilalle, vaikka painonpudotusmatkani jatkuu edelleen ja tulevaisuudessa haaveilen kokonaan uudesta vaatekaapin sisällöstä ja tyylistä. Haaveeni siitä, että joskus voisin ehkä, kenties, varovaisesti unelmoida liki normaalipainoon pääsemisestä vahvistuu jokaisen pudotetun kilon myötä.  Tarkkaa kilotavoitetta minulla ei kuitenkaan edelleenkään vielä ole. Peilistä minua katsoo jotenkin nuoremman näköinen Alise. Ehkä aavistuksen itsevarmempi. Onnellisempi. 

Miten teidän kesä on mennyt?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti