perjantai 26. elokuuta 2016

Viisikymppiset

Tänään minä juhlin sitä, että olen pudottanut painoani (hiukan yli) 50 kiloa. 100 voipakettia. Monta vaatekokoa. Enemmän, kuin jotkut ihmiset painavat. Minä taputan itseäni olkapäälle ja olen tyytyväinen, onnellinen, vähän pakahtunut.

Matkani jatkuu. Tavoitteitani seuraaville kuukausille:

- liikunnan monipuolistaminen. Tähän mennessä olen lähinnä kävellyt, jumpannut, pyöräillyt. Olen koukuttunut liikuntaan. Viikossa harrastan 3-5 kertaa liikuntaa. En olisi uskonut..Nyt tekisi mieli kokeilla jotain uutta lajia. Olisiko suosituksia?

- ruokavaliosta ateriankorvikkeita pois. Tarkoituksena olisi luopua yhdestä ateriankorvikkeesta / pvä, kun niitä menee vielä 3 eli muutoksen jälkeen niitä menisi kaksi, ja loput ruoat päivästä (3 kpl) olisivat  ns. normaalia ruokaa. Nostan kaloreita, hiljalleen.

- painonpudotuksen jatkuminen.

- mindfulnesiin, tietoisuustaitoihin perehtyminen ja aktiivinen harjoittelu.



2 kommenttia: