tiistai 29. syyskuuta 2015

Kuumeiset kuulumiset

Olen ollut stressaantunut ja kiireinen. Tiedostin, että vauhtia pitäisi hidastaa mutta en tehnyt niin. Nyt sitten maataan flunssan ja kuumeen pysäyttämänä vuoteen omana. Pitäisi oppia kuulemaan ja ennenkaikkea uskomaan niitä oman kehon lähettämiä signaaleja, jo ennen kuin sitten nämä flunssataudit pysäyttävät vauhdin väkisellä. 

Se on jännä, kuinka sairaana ollessaan tuntuu siltä, että on oikeutettu syömään erilaisia herkkuja, "koska mä oon sairas". Nyt mielessäni jylläävät kaikenlaiset mieliteot, mutta kurkku on niin kipeä että minkäänlainen syöminen ei tunnu kivalta. Ehkä minulla vain on nälkä. Lapsuudessani äitini osti minulle aina sairastaessani keltaista jaffaa, ja nyt huomaan kaipaavani tuota samaista juomaa, vaikka limsoista en niin välitäkään. Ehkä vain kaipaan sitä kaikkea. 

Nyt kuppi kuumaa teetä ja nokosille. Palaan blogin ääreen jälleen, kun olo tästä vähän kohenee. Mukavaa viikkoa! 

4 kommenttia:

  1. Mulla kyllä kaikki kurjuus (myös sairastelut lukeutuvat tuohon "kurjuus"-kategoriaan) aiheuttaa tunteen "nyt minä ansaitsen/täytyy saada syödä jotain hyvää". Sitä kurjuutta vaan tuntuu olevan ihan normiarjessakin sitten aika paljon :P Toisaalta myös juhla on hyvä syy syödä. Ja tylsyys. Ja ja ja...

    Tsemppiä sairastelun selättämiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuttu tunne nuo useat syyt ja tapahtumat jne jotka herättävät sen fiiliksen että nyt mulla on oikeus syödä jotain hyvää.
      Kiitos tsempeistä, vielä sairastellaan utt pikkuisen parempi vointi jo.

      Poista
  2. Itsekin hyvin kiireinen ja stressaantunut, toivottavasti en sairastu, vaikka pääsen hidastamaan vasta parin viikon päästä. Paranemisia sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja pidetään peukkuja että et sairastu!

      Poista